9 dagar kvar.

Snart är sommarlovet slut för denna gången. MItt sista sommarlov, hu. Undrar vad man gör om ett år. Om man lyckats hitta något jobb? Jag hoppas det.
Det ska bli spännande att ha praktik på hästsjukhus framöver. Tror det kommer ge mycket. :) Det enda tråkiga är väl att jag måste flytta ifrån alla här hemma :/ Men men, det har gått innan och ska kunna gå igen.
I lördags var vi på GP-speedway i Målilla. Fint väder, nästan 13 000 personer på plats och en väldigt bra tävling, som Jarek Hampel vann :D Mycket spännande i finalen!
Nu i veckan har jag inte gjort så mycket.. fixat med lite grejer inför skolstarten, skickat in handlingen för mitt körkort, pratat med hyresvärden för min lägenhet i Falkenberg... Nödvändiga saker. Känner mig duktig. :P
Ska nu fortsätta kolla på en historisk dramaserie som Robin har laddat ner åt mig. Det är en filmatisering av en bok som jag har läst, väldigt bra :)
Sen blir det att laga mat, idag vankas det stekt fläsk, potatis och löksås, inte fy skam :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0