Sjuk påsk :/

Påskhelgen hemma har tillbringats en stor del i sängen med en sjuhelvetes förkylning :( Jag började känna av det i torsdags och när jag vaknade på fredagsmorgonen var jag helt utslagen :( Så det blev sängen hela dagen där.
På lördagen mådde jag lite bättre men verkligen inte bra, men trots detta träffade jag Robin och kompisar hemma hos Elin och Serki och vi festade lite, men jag tog det väldigt lugnt. Började tappa rösten på kvällen där och sedan igår så försvann den nästa helt, så det var mest viskningar som gällde igår. Var med Robin hos hans föräldrar igår kväll och grillade, det var väldigt trevligt :) Sen var vi i stan och tittade på film hos min bror och hans tjej :)
Idag har vi inte gjort så mycket, vart och ätit pizza och spelat kubb med Elin, Serki, Stefan och Zabiina. Sen var det dags för mig att åka tillbaka till Jönköping och nu är jag här, känner mig hyfsat bra, lite snuvig än och halsen och rösten krånglar, samt att hostan börjar komma, men det ska inte vara nån fara att gå till djursjukhuset i morn iaf.
Det har varit väldigt skönt att vara hemma och ta det lugnt när jag väl orkade göra nånting, mycket fint väder också, hoppas det håller i sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0