Jourhelg.

I helgen har jag gjort min jourhelg på djursjukhuset.
Typiskt nog kom det väldigt få jourfall. :/ Visst är det bra att djuren inte behöver komma in till sjukhuset, men som student hoppas man lite halvhjärtat att det ska komma in sjuka djur så man får se lite.
Jag var mest på vårdavdelningen och tog hand om de inneliggande patienterna. Trivs med det, där finns det alltid nåt att göra.

I lördags kväll var Robin, Elin och Serki här och vi var på bio. Såg Scream 4, inte jättebra precis, den är som de tidigare filmerna varit. Sen åt vi på Sibylla. Jag kom hem i säng vid halv ett och skulle upp vid halv sex nästa morgon... så igår när jag kom hem från djursjukhuset var jag helt färdig. La mig och skulle vila kl sex, men somnade och vaknade kvart över tio... då var det bara att klä av sig kläderna man somnat i och sova tills nästa morgon.

Har börjat på polikliniken idag (där det kommer djur enbart för bokade besök). Har mest känts väldigt rörigt idag, folk springer hit och dit och jag vet inte vem jag ska hänga på. Men men. Hoppas det blir bättre i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0