...............

Jag har varit hemma idag också. Det kändes lite bättre på morgonen men sen kände jag mig sämre på dagen, klappade ihop totalt och var rejält ledsen ett tag för att jag skulle bli sjuk just precis nu. :( Nu ikväll har det känts lite bättre igen, så jag hoppas verkligen att det fortsätter så jag mår bättre tills i morn. Bara det kunde sluta göra ont i halsen, det är det som gör att jag mår mest dåligt :( Håll tummarna för att jag frisknar till!

Min bror Stefan tog sitt körkort i tisdags :D Så glad för hans skull :D

Längtar till nästa helg då jag ska hem igen, förhoppningsvis helt frisk då. Ska bland annat på cruising och så ska jag nog med Robin och kolla när han tävlar i kampsport :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0