SM-GUUUUUUUUUUUUUULD!

JAG MÅSTE SKRIVA DETTA INLÄGG MED STORA BOKSTÄVER FÖR DET HÄR ÄR FAN I MEJ STORT!

ELIT VETLANDA HAR TAGIT SM-GULD 2010!!

VI VANN DEN ANDRA FINALEN MED SAMMA SIFFROR SOM IGÅR; 53-43! :D VILKEN JÄÄÄÄÄVLA INSATS AV ALLIHOP I LAGET! OCH KOLODZIEJ, HAMPEL OCH JASON, VILKA KUNGAR!

DET HÄR ÄR SÅ OTROLIGT HÄRLIGT OCH VI HAR VERKLIGEN GJORT OSS FÖRTJÄNTA AV DET HÄR GULDET :D HELA SÄSONGEN HAR VARIT EN LÅNG RESA MOT DET HÄR GULDET, OCH VI KLARADE DET UTAN LEE RICHARDSON SOM ÄR SKADAD, HELT OTROLIGT, SO FUCKING GREAT!!

HOPPAS DET BLIR GULDFEST HELA NATTEN I VETLANDA SÅ ATT ALLA SOM ÄR DÄR KAN FIRA DET HÄR ORDENTLIGT OCH NJUTA AV FESTEN OCH GLÄDJEN OCH SM-GULDET 2010!

JAG ÄR BARA SÅ JÄKLA GLAD. GLÄDJETÅRARNA HAR RUNNIT OCH DET ÄR EN FRUKTANSVÄRT HÄRLIG KÄNSLA!
:D :D :D

SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD!

Åter till små bokstäver, för nåt inte lika kul. Har varit på vårdcentralen idag och vaccinerat mig mot Hepatit A och polio. En spruta i varje arm, så man är lite öm. Men nu är jag redo för Uzbekistanresan iaf :)

ELIT VETLANDA SM-GULD 2010! ;) ;) ;)



Kommentarer
Postat av: Tobbe Holta

Nästa år är det fan Dackarnas tur!:P Vi gör oss av med PK och båda reserverna och sedan kan vi ge Vetlanda en riktigt match! Men all heder och respekt för Crumpen o co.;)

2010-10-07 @ 12:50:35
Postat av: Malin

Hahah vi får väl se ;) Kanske en final mellan Dackarna och Vetlanda där Vetlanda vinner.. ? ;) Puss o kram Mönsterås ;)

2010-10-07 @ 16:30:12
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0