Rörelseapparatens sjukdomar hit och dit :O

Idag har jag pluggat på sjukdomarna som rör rörelseapparaten hos hund och häst. Det finns verkligen så sjukt många, speciellt på häst som inte har annat än problem i sina ben och leder. :/ Orkade dock inte mer än två timmar. Det borde kännas oroväckande men det gör det inte... Hmm. Är rätt säker på att jag klarar tentan, men för det kan man inte slappna av. Finns områden som jag måste plugga mer på, men det blir nog inte idag. Inte så motiverande att plugga en fredag kväll, och sen så blir det nog Idol hos Sandra ikväll :)

Har meddelat bokleverantören att jag vill avbeställa min kursbok. Har inte hört ett ord om leverans sen jag beställde för tre veckor sen, och den hinner ändå inte komma till innan tentan. Så det är onödigt att köpa en bok för 700 kr som jag ändå inte har nån nytta av i kursen.
Har beställt en annan rehabbok för under 200 kr, och även om den inte kommer innan tentan så blir det bra att ha den i framtiden och enkelt kunna slå upp saker i.

Längtar tills om en vecka, när tentan är gjord och <3 kommer hit! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0