Real life takes over. Again.

Det har verkligen varit en mycket trevlig långhelg hemma. Har umgåtts mycket med <3 och kompisar :) Tacokväll och en hel del film har det bland annat blivit. :D
Det var lite jobbigare att säga hejdå till <3 idag för nu dröjer det troligen 3 veckor innan vi ses nästa gång. :/ Men, det ska nog gå bra det med.

Tillbaka i Skara och verkligheten igen, kommer jag på att jag borde seriöst börja plugga till tentan snart. Det är mindre än tre veckor kvar och det känns som det kommer vara mycket att plugga på :O Svårt att veta vad man ska rikta in sig på. Och så grupparbetet och den jäkla PBL:en som hänger efter en hela tiden. Grr.
Samtidigt har jag inte fått nåt besked om att min kursbok har skickats än, hoppas verkligen den kommer denna veckan! Tvivlar dock starkt på det. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0