Lite fattigare, lite rikare :P

Idag har jag knatat runt på stan i Skara (de 3 huvudgator som finns) med Malin, och kollat i affärer. Resultatet av den turen blev en ny bok (Dan Browns nyaste) och ett par svarta jeans :D Sen var vi och fikade :) Så det har varit en riktigt trevlig eftermiddag. Och bra väder här idag, :)

I morgon blir det föreläsning om försöksdjur, hela veckan ska handla om det egentligen... Och sen på fredag blir det studiebesök på Astra Zeneca i Göteborg, det ska bli riktigt kul :D

Har skaffat hemförsäkring idag, känner mig riktigt vuxen xD Det behövs inför Uzbekistanresan, då det egentligen var en reseförsäkring jag var ute efter, men det gick inte få separat... Ja ja. Bara jag är skyddad så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0