En kanoninsats.

VM i speedway tog slut igår i och med den sista deltävlingen i polska Bydgoszcz. Efter denna står det redan sen tidigare klart att Tomasz Gollob är världsmästare 2010, och att Jaroslaw Hampel tog silver och Jason Crump tog brons. Helt sjukt bra av Hampel!! Han har ju inte kört i VM-serien på några år och så kommer han tillbaka detta året och går direkt och tar silvret, fantastiskt :D Hela hans säsong har varit riktigt bra, med Lag-VM-guld, polskt serieguld och svenskt SM-guld utöver VM-silvret :P
Kan nämnas att Rune Holta faktiskt kom fyra i VM-serien, tycker det är mycket starkt gjort! :P
Nu är satan i gatan speedwayen slut för denna säsongen, och vad kan man säga mer än det har varit ett för jävla bra speedwayår ;) Krönt med SM-Guld för Elit Vetlanda, jo jag tackar! ;)

Måste ta tag i pluggandet en söndag som denna, nu är det bara  tentaplugg som gäller. PBL har vi inte förrän efter tentan igen och seminariearbetet är klart, så det är bara att öva in till redovisningen, men det är ju rätt enkelt. Så. Fan vad mycket jag har att plugga egentligen men det ska väl gå an det med.

19.27
Har skrivit anteckningar om muskler i flera timmar så man är helt seg i huvudet. Och jag har varit och handlat. Och efter det har jag gjort succe i köket genom att laga till en riktigt god fiskgryta minsann! ;) Nöjd med den alltså :)
Funderar på om jag orkar plugga lite mer, i så fall hästens sjukdomar i rörelseapparaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0