Packad och klar för Uzbekistan :D

Jag har nästan packat klart. Det är ju trots allt typ det tråkigaste som finns, så jag tycker allt jag kan spara lite till morgonen i morn. Och jag har fått ner allt, lätt (!), i min vanliga träningsväska/bag. Hmm. Det får mig att fundera på vad tusan jag har med mig när jag åker hem till Vetlanda över en helg. Den är liksom fullare då! :O
Känns surrealistiskt att vi ska åka i morgon, jag har ingen resfeber eller nåt, men det kommer väl i morn. Är inte så förtjust i att flyga men det ska väl gå bra får vi hoppas :)
Har gjort klart PBL:en faktiskt, känns skönt att slippa det nästa vecka. :D

Så nu hoppas jag att ni här hemma har det bra, för det ska jag ha! Ska bli spännande det här! :D Kommer förhoppningsvis hem med en trevlig resa och mycket erfarenheter i bagaget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0