På väg uppåt igen :D

Lyckan vänder! :D
Har fått klarhet i hur det står till med saker och det ska inte vara nåt att oroa sig för längre. Så jävulskt skönt det vore i så fall, för den senaste veckan har varit riktigt jobbig för mig. Men när jag nu fått prata om saken med någon som vet vad den pratar om, så känns det bättre :)

Jag har också fått godkänt på tentan! :D Den var uppdelad i en godkäntdel (3) och en del för högre betyg (4,5). Läraren har rättat den första delen, den viktiga, och jag är alltså godkänd, dessutom med klassens bästa resultat :D Kan inte vara annat än väldigt nöjd med det. Hoppas nu att del 2 för med sig ett bra resultat också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0