Ormgos :P

Dagen har tillbringats på Sötåsens naturbruksgymnasium där vi har fått information om och hanterat udda/exotiska djurslag. Detta är alltså djur som inte är hund, häst och katt. De hade tex ormar, ödlor, sköldpaddor, chinchillor, marsvin, fåglar och degus. Så vi har fått hålla i dem på rätt sätt. Det har varit en mycket bra dag, de flesta av djurslagen man fick hålla i hade jag aldrig hanterat innan. Speciellt orm var jag lite skraj för att ta i händerna, men det var inte alls farligt visade det sig. :D Men de är starka alltså!

Jag mår seriöst inte så bra, men det ska lösa sig. Jag hoppas att det inom de närmaste dagarna klarnar upp hur det ligger till med saker och ting så att jag kan gå vidare och göra nåt åt saken.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0