Det är mycket nu.

*suck*

Har egentligen så mycket att göra i skolan. Men inte orken att verkligen inse hur mycket det är, vilket gör att man skjuter fram sakerna hela tiden. Tar itu med det i morn, låter det.
Det är mycket smågrejer som ska klaras av, därför känns det extra jobbigt och så två kurser samtidigt som måste pluggas på varannan vecka och man glömmer av den ena hela tiden :O
Samtidigt har jag ganska mycket tid över men jag lägger inte ner den på att plugga förstås. Kanske dags att börja tänka på det snart för det drar i hop sig till tenta igen framåt jul och den kommer bli stor. Så jag behöver börja tidigt men jag kan verkligen inte disciplinera mig till det. För då kommer jag tröttna ännu tidigare.
Och så kommer de närmaste två helgerna bestå av nada plugg, vilket inte är bra. Men samtidigt behöver jag de här avbrotten från skolan och jag behöver träffa folket jag tycker om mest och jag behöver komma bort från Skara lite.
Och nånstans, långt inom mig, finns den där känslan att jag klarar fan allt om jag bara vill och att jag kommer fixa det här också i slutändan.

Nya vinterskor är nu inköpta och jag längtar verkligen till fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0