Börjat tentaplugga: check.

Ja, tro det eller ej, med mer än tre veckor kvar till tentan har jag börjat plugga lite smått. Måste vara rekord. Bara det inte leder till att man tröttnar för tidigt, nåt jag tror starkt på i slutändan :/ I helgen när jag ska hem kommer jag inte plugga nåt vidare så då blir det väl ändå inte att man sätter igång ordentligt förrän nästa vecka.
Denna veckan i skolan är ju en statistikvecka. Hittills går det bra och mattehjärnan hänger med :) Kommer fokusera mer på statistiken på jullovet i stället, eftersom vi har tenta i det efter lovet. -_-

Sitter nu och äter kvällsmat bestående av mannagrynsgröt och knäckemackor. :D

Längtar till torsdag när jag kommer hem till <3 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0