1:a advent.

Helgen har varit riktigt bra :D Robin (<3) och Elin och Serki har varit här sen i fredags kväll. Vi var i Skövde igår och shoppade lite, jag hittade ett par nya mjukisbyxor och lite underkläder. Mysig dag :) Sen på kvällen festade vi lite och var ute i Skara, men det var inte så mycket drag, men men, vi hade trevligt i alla fall :) Så härligt att träffa <3 igen efter tre veckor, och jag känner att jag tycker om honom mer och mer för varje gång vi ses. <3

Har varit och kollat på julskyltning och tomteparad i Skara i eftermiddag, när mina gäster åkt hem. Fint, men kallt som tusan, och det snöar och blåser igen, ska det aldrig sluta?

Veckan som kommer består av statistiklektioner och jag hoppas att jag ska kunna förstå det som föreläses om. Förbaskade ämne.

Kommentarer
Postat av: Robin

Malin vi bygger en stark relation :) Trots distansen vi har mellan oss så kommer de funka bra :)Tack för en fin helg

2010-11-28 @ 23:05:14
Postat av: Malin

<3 Mycket fin ;)

2010-11-29 @ 15:53:04
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0