Tänker.

Jag har problem.
En kombination av att jag saknar killen som gjorde mig ledsen sist (varför då?? Finns ingen anledning), att jag börjar längta hem (fredag!), att jag börjar bli nervös inför praktiken (vet typ inget) och att vardagsvariationen här i Skara för tillfället är låg (har inte varit i skolan på nästan en vecka och för mycket ledigt utan att göra nåt vettigt blir faktiskt tråkigt i längden).
Plus att jag inte hittat någon lägenhet inför hösten och aa, en del annat som behöver fixas.

För tillfället ligger jag i soffan och lyssnar på musik som idioten hemma väl kunde ha lyssnat på. Som att det hjälper. Dumma mig som inte kan släppa det dära. Och aa, som att det blir bättre för att jag kommer hem. I längden kommer vi att ses och hur blir det?
Säkert inte alltför bra. Shit.

Om fyra dagar skiljs klassen åt för ett extra långt sommarlov och jag kommer inte träffa större delen av klasskamraterna på fyra månader. Det är lång tid :O
Vi i tjejgänget har dock bestämt att vi måste ses i sommar. :)

Praktiken är bara en vecka bort. I morgon ska vi få arbetsuppgifter att göra under den tiden, och så måste jag ringa stället med. ^^ Samt ta reda på vad för kläder och sånt jag ska ha. Formaliteter. Ohh. Gillar inte sånt.

I morgon är det speedway hemma i Vetlanda, första matchen hemma, och jag är så klart inte där.  Vilket är första gången sen VMS gick upp i elitserien. Jag missar premiären, hej hej liksom. Speedwayen har av flytten till Skara fått kliva åt sidan i mitt liv, det är inte kul. :/ Men det ska tas upp nästa vecka, då är det Dackarna-Vetlanda och då jävlar blir det säsongdebut för mig!

Känns som så mycket ska hinnas med på kort tid. Åhh. Hatar att ha saker framför mig som jag vet att jag måste göra men som gärna skjuts på. Blir ju bara värre ju längre tid det tar.

Lyssnar fortfarande på "hans" musik. Grr. Varför denna självplåga? Vad vill jag uppnå med det? Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Tänker byta låt. För stunden.

Igår hade jag en sannerligen trevlig kväll med Sandra och Frida. Vi hyrde film och åt pizza. Satt i det gemensamma köket i korridoren hos Frida och kollade, med ett gemensamt täcke satt vi ihopkurade och hade det bara allmänt trevligt :) Filmen vart bra också. "Så olika."

Ikväll ska jag till Marica på middag. Hon bjuder på älgstek idag, det blir nog himla trevligt :D Ett tillfälligt avbrott i den lediga vardagen här i Skara.
Jag ska tillbaks till skolan två gånger till denna terminen. Galet.
Seminarie på torsdag med.

På onsdag blir det klippning. Längtar efter att ge håret lite mörkare färg med, men det får fixas när jag kommer hem.

Hur kan så mycket tankar röra sig i huvudet samtidigt?
Hjärnan är en fantastisk maskin. Om inte världens allra bästa.

Men. Jääävla musik. Sluta spela.

Kommentarer
Postat av: Elin Maria Sofia Gustafsson

Du kommer snart hem , (; då ska vi ha skoj , det vet du ! :D o han är inte värd att tänkas på, men vet hur svårt det är. Men han är inte värd det.

<3

2010-05-03 @ 17:53:59
Postat av: Malin Ranbäck

Malin ikväll ska vi ha kulkul! :) Å ja 4månader är länge i know... Men vi ses ju under sommaren! Ja e ledig hela augusti så då måste vi hitta på någe kul :) kommer sakna dig alldeles för mkt annars!



Å han pojken. Skit i han. Han e dum. Du är bäst! Puss på dig!

2010-05-03 @ 18:08:20
Postat av: Malin

Vet vet vet! Men det är svåååårt :O

Underbara vänner! <3

2010-05-03 @ 18:17:52
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0