Shalom.

I helgen har jag varit och seglat med Shalombåten i Oskarshamn, tillsammans med SMU i Stenberga. Det var en annan grupp ungdomar med också, kul att träffa nytt folk :D Vädret var dock rätt dåligt, regnade och blåste hela tiden så det blev rejält blött när vi var ute och hade femkamp, men men, det var kul i alla fall :D Mitt lag vann! :D Mycket god mat, skratt, tävlingar och nya människor, och bra gemenskap kan beskriva denna helgen. Kul att åka båt med, fast att jag mådde lite illa. :/

Idag har jag börjat praktiken på Vetlanda ridskola. Var bara där en kort stund och fick information idag, så jag börjar väl på riktigt i morgon i stället. Lite smånervös, hehe.

I morgon begår jag speedwaydebut 2010! Det blir i Målilla med derby mellan Dackarna och Vetlanda, härligt! Det kommer bli otroligt tufft för Vetlanda men så klart inte omöjligt. Heja heja!

Sitter och äter ur en chokladask för tillfället, inte bra. Fick tag på en med marsipan i. Urk.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0