Praktiken över.

Så har mina tre praktikveckor på Vetlanda ridhus gått. Känns både bra och dåligt. Det har varit väldigt kul att vara där och jag känner att jag fått mer hästvana, även om jag fortfarande har stor respekt för djuren. Men det ska man ju alltid ha ^^
Igår var jag med veterinären på eftermiddagen, så mycket roligare än stalljobbet. Så fort jag kom in i undersökningsrummet så kändes det så jävla rätt! :D Jag såg två stycken hästar som fick tandbehandling, en som behövde slipa ner tänder, och en som hade kvar mjölktänderna och behövde få dom utdragna. Sen vart det en ponny med fång på besök, såg inte så bra ut :/

Nu är det en vecka kvar på terminen, då ska det skrivas praktikrapport för fulla muggar xD Nae men usch vad tråkigt, men jag ska fixa det i veckan. Sen är det sommarlov! :D

Ikväll tänker jag nog fara på fotboll i Näshult :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0