Not afraid to get dirty.

Haha, jag vart så skitig idag efter ryktningen av hästarna. De vart så himla dammiga, så jag såg ut som en sotare sen när jag var klar. Haha XD Men man får inte vara rädd för att smutsa ner sig när man jobbar med hästar, för det är oundvikligt. En välförtjänt dusch när jag kom hem sen :P

Vi har fixat boende till midsommar på Öland, gött! :D Har hyrt en lägenhet.

Ikväll blir det speedway mellan Vetlanda och Dackarna, det är dags att ta revansch! Men Pavlic och Kolodziej är inte med... Det är inte bra.. Men det verkar som Andersen och Peter Karlsson saknas i Dackarna, så det kanske går jämt upp då.

Börjar få dåligt samvete för jag inte börjat med praktikrapporten än. Så går det när man har mycket tid på sig, skjuter på allt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0