Nattens bravader.

Igår var jag och Elin på Ekbacken i Skirö och festade. Det var kul, men en aning för mycket dricka ledde till att jag spydde nånstans i ett hörn xD Sen vart jag bra igen tills vi kom hem nån gång vid fyra då det var dags igen, och så idag, på morgonen, kräktes man en tredje gång. Så sjukt trött och seg idag. Men jag mår som jag förtjänar så aa, det är som det är :P

Tänker inte gå in på exakt vad jag gjorde i natt men det inkluderade en hel del dricka, dansande och raggande xD Minnen av nattens bravader är ömmande i hela kroppen, blåmärken på ryggen och över armarna. Oj vad det gick vilt till ^^. Ahahahahahaha xD


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahahaha du är skojig du malin!:) Hoppas du mår lite bättre nu iaf!

2010-05-30 @ 17:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0