Snart snart!

Jag längtar till fredag eftermiddag. När livet börjar igen XD När jag går på påsklov efter en (förhoppningsvis) väl genomförd tenta och inte behöver tänka på skolan på 10 dagar. Ska bli så skönt alltså!
Min motivation till att plugga är som vanligt i toppklass innan tenta = har ingen lust. Och det är som vanligt lugnt med det. Känner att det kommer gå bra i alla fall. Men har två dagar kvar på mig att repetera allt, sen får det gå som det går helt enkelt. Vilket SKA gå bra.

Igår var jag med Malin hela dagen, vi pluggade ihop efter skolan och åt mat och så, så jag kom inte hem förrän efter kl tio. Är lite ur gängorna psykiskt för tillfället men det ska repa sig det med... :)

Idag har vi haft praktiska övningar, repetion av permanentkanyl/blodprov, instrumentanvändning och bandage på hund och häst. Har röntgat tänder också. :D Passade bra med denna dagen såhär innan tentan eftersom de praktiska momenten ingår där också. Vi la bandage på modellhästen i naturlig storlek. Jag vart överraskad när jag kom in i rummet, trodde nästan det var en riktig häst XD Han var snäll och stod still under bandageläggningen i alla fall. Jag har lagt bandaget på höger framben. Snyggt ! ;)

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Well done;)

2010-03-24 @ 22:04:37
URL: http://minamicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0