Men Gud vad segt!

Alltså.
Det är här med utfodring.
Jag vet att det kommer vara en central del av arbetet sen med att prata foder och ge råd om utfodring till djurägare, men herreguuuuud vad segt det är på föreläsningarna.
Idag hade vi en så seg föreläsning att folk gick hem på rasten. Det har aldrig hänt innan. Jag höll ut dock.
Och i morn ska vi ha sex timmar föreläsning om hästens jävla utfodring (mitt förra inlägg lovprisade inte det ämnet precis). Suck...

Samtidigt börjar tanken på tentan ta över allt mer. Måste ta mig i kragen och börja plugga snart. Det är snart bara två veckor kvar liksom. : o

Rumsgrannens katt visar här nedan hur kul det är med utfodring. Blää. Vill också somna i böckerna ibland.

  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe bilderna talar för sig själva:)

2010-03-10 @ 15:56:05
URL: http://minamicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0