Hästens utfodring hit och dit :@

Jag blir galen.
Har börjat med kursen Näringslära nu, med utfodring och sånt. Har suttit typ 5-6 timmar idag och svarat på två instuderingsfrågor. Fasen vilken tid det tar :S Och värst är hästens utfodring. Kan ingenting om det sen innan, har typ tio böcker att glo i samtidigt, suck vilket kaos. Jag blir så trött och irriterad när jag inte hittar rätt och relevant fakta. Och att många böcker säger olika saker. Åhhhh... Jag visste att den här kursen inte skulle bli kul. Jävla PBL.

Mitt halsont har nästan gått över, men är fortfarande lite slö allmänt. Men fredag i morn, och bara en lektion kvar, skönt.
Inte för att det betyder nåt ledigt inte.
Måste fortsätta med PBL och sen så har vi seminarie nästa vecka i digestionssjukdomar så jag måste förbereda det med. Och så drar det ihop sig till tenta igen om några veckor. Herreguuud. Längtar till påsklovet.

Måste laga mat snart med.

I morn blir det troligen hem till Marica på tacokväll, det ska bli kul i alla fall, nåt bra att se fram emot :D

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej!

Jag har förstått att du läser till Djursjukskötare i Skara. Gillar bloggen, letat länge efter en blogg där man kan läsa lite hur de är att gå i Skara. Jag & min kompis ska söka nu till hösten och har en massa frågor om utbildningen bland annat. Skulle du kunna tänka dig att besvara några frågor? Vore väldigt tacksamma. Isåfall får du gärna höra av dig till min mail ([email protected]) så mailar jag frågorna vi har. Tack på förhand! // Sabina & Pia

2010-03-07 @ 13:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0