Härliga Cypern :D

Cypern var awesome! :D
Vi har haft en helt underbar vecka med stekhett väder och mycket slapp, sol, bad, shopping och god mat. Så himla skönt att kunna strunta i vad klockan är och bara lämna mobilen och allt på hotellrummet hela tiden. Det har inte funnits någonting att klaga på precis, men lite småincidenter har vi råkat ut för, både roliga och tråkiga:

- Första dagen, direkt när vi kom dit på kvällen, klämde jag mig ordentligt i en byrålåda. Elin skrattade typ ihjäl sig.
- Jag fick revansch nästa dag när vi var inne i en affär med levande papegojor till salu, och Elin ställde sig precis jämte en som hon då trodde var uppstoppad, och den rörde sig, varpå hon blev skiträdd och skrek i hela affären xD
- Vi fick in en stor kackerlacka i vårt rum, vidrig! Jag fick döda den med Elins tofflor. Usch vad rädda vi var xD
- Jag brände sönder hela överkroppen i solen när jag badade :/
- Vårt enda bankomatkort med våra pengar på försvann i bankomaten! :O Så vi hade inga pengar alls kvar de sista två dagarna. Hade som tur var förbeställt mat innan, men surt iaf. Fick ringa till massa ställen för att spärra kortet och grejer.
- Vi gick till fel restaurang första dagen och krävde att få gratis mat eftersom vi hade förbeställt. XD
- Elin fastnade i säkerhetskontrollen på flygplatsen. XD
- Jag trampade på cypriotiska pissmyror och hela foten typ domnade bort av bett. Haha fy fan xD

Detta var bara lite av det vi var med om. Höjdpunkterna, så att säga. Bilder finns på Facebook ;)

Det är rätt skönt att vara hemma också. Man blev så himla trött i värmen där nere :O

Ikväll blir det nog speedway; Vetlanda - Indianerna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0