Diverse saker, typ stallkatter.

Jag har ringt och ringt till alla möjliga ställen idag, mycket stolt! XD Det här med att prata i telefon är annars inte alltför härligt, tycker jag inte :P Saker och ting börjar ordna upp sig förhoppningsvis.

Sitter på altanen och tänkte ta mig an QT Nilssons nya bok snart, äntligen en redig bok att läsa! Det var så längesen sist.

Laddar upp lite bilder på senaste tidens grejer jag har fotat. Det är min kompis bröllop, en annan kompis konfirmation, en tredje kompis studentbal (gul klänning) och lite annat smått och gott. Stallkatterna Signe (vitsvart), Skorpan (sköldpaddsfärgad) och Kalle (svart och vit) på min praktik, och kanske nåt mer. Haha. Hade en del bilder i kameran såg jag :)

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0