Dyra SJ.

Jag förstår inte varför det ska vara så dyrt att åka tåg. Jag menar, om man vill få folk att åka mer kollektivt så borde man inte ha ett högt pris på biljetterna, folk kanske tar bilen då när det är billigare. Ett lägre biljettpris skulle troligen få fler personer att välja tåget framför bilen. Suck.

Jag har i alla fall bokat tåg till och från Stockholm nästa helg. Ska träffa lite klasskompisar :D Det blir värt det, även om det inte blev en billig histora :P Men men. Skattepengar på ingång snart hoppas jag!

I morn blir det nog grillkväll och bad med grabbarna, ser fram emot detta. :D

Promenad med hunden up next!

Kommentarer
Postat av: Sandra P

Jag håller med! Jag har varit bitter på SJ i tre år nu =(

2010-07-28 @ 20:07:10
Postat av: Malin

Ja jag blir galen :P Men det ska bli kul o ses!

2010-07-29 @ 22:00:14
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0