Sushi för nybörjare ;)

I fredags hade jag praktisk övning med att lägga permanentkanyl och ta blodprov. Det var på övningsarmar, vilket nog var tur. Mitt första försök slutade med att en hel kakelvägg plus mig själv blev "blodstänkt". Haha som vi garvade! XD Försöken efteråt gick bara fint :P Så himla kul! Det är såna grejer som är roligt, att få ta prover och sånt. :D
Sen på kvällen så var jag hos Sandra, tillsammans med Malin och Sandra och Mattias (Malin x 2, Sandra x 2). Vi lagade sushi. Det tog ett par timmar, blev sjukt mycket. Jag hade aldrig ätit det innan. Kul att testa nya saker men får jag välja så kommer jag inte äta det igen. Haha ;) Vi kollade på film sen också, mys :)

Nu i helgen har jag pluggat som fan som vanligt, men det märks att koncentrationen börjar försvinna. Hmm.
Var hos Malin igår och vi gjorde tacos och fruktsallad, och kollade på Sex & The City sen. Skoj :)

Två dagar kvar att plugga till tentan, känner mig ganska lugn för tillfället, men det kanske bara är lugnet före stormen :O Hoppas inte.

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad fin sushi vi gjorde:D Fast nja...jag kommer nog inte heller att välja att äta det igen om det finns något annat alternativ;)

2010-01-22 @ 16:54:13
URL: http://minamicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0