Spyor.

Jag är sjuk.
Magsjuka och kräkningar, fy fan. Igår var ett rent helvete, kräktes sex gånger. Fräsch som jag är så står fortfarande papperskorgen med spyor jämte min säng. Hela mitt rum luktar kräk btw, men det är ingen idé att göra nåt åt det förrän jag är frisk. Vädrat har jag gjort iaf, och bytt sängkläder. Så lite bättre än igår är det.
Har fått i mig lite vatten, en banan och en mugg yoghurt sen igår morse. Det är det första som inte kommer upp, jag hoppas innerligt det ligger kvar där.
Har varit hemma från skolan idag, första hemmaochärsjukdagen på SLU. Men hellre kräkas hemma än i skolan.

Tror nån lagar mat i köket, usch! Vill inte tänka på mat just nu. :/

Har en tid för klippning ikväll, än har jag inte avbokat den, jag tror jag klarar att gå dit för jag har inte kräkts idag. Så aa, hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0