Som pärlor på en tråd.

Jag får börja med att säga gott nytt år :D Jag och Elin firade nyår med Charlotte och några andra igår, mysigt :D Vi åkte pulka och grillade korv på eftermiddagen, sen var vi inne och spelade spel, och åt mat. Vi åt fisksoppa som var väldigt god :D
Början på 2010 har varit kall som fan. Det är minst 10 minusgrader ute varenda dag, fast det är rätt skönt. Isen ligger och jag hoppas att vi kan gå och fiska i helgen. Jag åker tillbaks till Skara på måndag så man får passa på.

Var i badhuset i Åseda och badade i onsdags, så skönt. Det blev 30 längder (750 meter) i bassängen, sen kycklingsallad med Elin efter det.

Idag har jag varit ute och fotat lite, det är så fint ute. Håret fryser så det blir grått och man ser ut som en gammal gumma. Haha.

Ska se på Ivanhoe nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0