Plugg, plugg, plugg. Och en katt.

Senaste dagarna har varit fyllda med plugg. Först föreläsning i skolan, sen hem för lunch, sen minst fem timmar plugg, sen middag, sen plugg några timmar till. Jag har plockat ihop framåt nio på kvällen och då inte orkat göra nåt mer förutom att sjunka ner i sköna sängen. Somnat och vaknat till en likadan dag nästa dag.
Det är torsdag idag och det är fem dagar till tentan, varav jag har en praktisk övning i skolan i morgon, sen fyra dagar ledigt. Eller ledigt. PLUGG! Jag är klar med läsningen i kursboken, nu blir det egna anteckningar och kompendier att gå igenom. Vilket i sig inte är lite för jag är jävligt bra på att anteckna. Det är både bra och dåligt i såna här stunder. Har antecknat så sjukt mycket i denna kursen, förstår inte hur jag ska få in allt i huvudet. Så mycket detaljer hit och dit. Men. Som sagt. Det här ska jag fixa. På nåt jäkla sätt.

Har pluggat i köket idag. Rumsgrannens katt har varit med minsann. :)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0