Nice!

Jag är glad.
Sista veckan av jullovet har varit superNICE, okej?! Det enda negativa är att allt har ett slut.
Nu sitter jag här i min säng och lyssnar på musik och sorterar massa bilder bilder bilder...
Och så är huvudet smockat av minnen och ögonblick av top jävla notch du.
Jag behöver egentligen städa. Men då försvinner lite av dig från rummet. Således, blir det en annan dag.
Det är lördag eftermiddag och jag borde plugga. Men vet i fasen om det blir nåt idag. Men snart tenta!! :O
Endast två dagar kvar tills skolan börjar igen. Jag orkar inte!
Jo. Det gör jag. Men har inte vidare lust just nu. Önskar bara att tentan vore över och KLARAD! Då blir jag extra nöjd.
Såg Avatar på bio i torsdags. I strongly recommend! Så himla fin film. Det här med att det bara skulle likna ett dataspel fick jag äta upp. Se den!

Vintern håller i sig ordentligt, det blir bara kallare. Grrr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0