Tårtkalas x 2.

Det har varit en bra helg hemma :D I lördags var jag hos farmor på kalas, hon fyllde 89 år. Åt tårta i flera former, gott :) Sen på kvällen var jag på Vetlandarevyn, den var bra :) Efter det träffade jag Elin och Hanna och vi var på hotellet ;) Var dock så mycket folk så man inte fick plats på dansgolvet :/
Igår var jag hos farmor en sväng till och fikade. Sen gick jag upp till fritids, för det var invigning av den nya förskolan där igår. Tårtkalas där med såklart! Och träffade många Stenbergabor så det var sköna återseenden. Lyckades bloda ner min nya skjorta dock. Ett sår på tummen hade börjat blöda utan att jag märkte det, och så hade jag suttit med armarna i kors och lite så och smetat ner ena ärmen. Vit skjorta med. Fantastiskt.
Ikväll ska jag tillbaks till Skara. Verkar bli en lugn vecka (hoppas jag) Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0