Sena nätter.

Jag har gjort PBL, gjort min del av den muntliga presentationen som jag och Malin kommit överens om, läst igenom artiklarna om respiration till tisdag. Med andra ord gjort allt jag ska i pluggväg denna helgen. Känns bra.

De två senaste nätterna har varit sena. Tre, halv fyra har man kommit i säng.
I fredags var jag och Elin i stan på hotellet, sen stannade vi i stan hos en kompis till henne i några timmar innan vi åkte hem.
Igår var jag, Elin, min bror och grannen i Eksjö och kollade på Björn Rosenström. Det var kul :D Mycket folk.

Idag har det varit plugg hela dagen. När jag väl kom upp ur sängen vill säga.

OS har börjat men det gick inte bra för skidskyttedamerna igår. Får hoppas på bättre lycka för herrarna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0