Ont i halsen :/

Jag vet inte om jag håller på att bli förkyld. Känner mig allmänt hängig, varm och har halsont sen några dar tillbaka... Hatar! Jag vill inte bli sjuk, orkar inte, har framför allt inte tid.

I torsdags var vi ju på kinarestaurang och åt mat, sjukt gott !

Idag är jag så himla trött. Kom inte hem förrän kl fem i morse ^^ Jag och Malin var hos Sandra Persson och pluggade, åt pizza, kollade på Melodifestivalen och spelade spel, och tiden gick fort som fan. Så jag sov till tio över två idag. Jag har typ gått upp för några timmar sen bara, har gjort klart PBL i alla fall. Har en massa tvätt att ta hand om som inte blev av igår. Suck.

I morn börjar en ny hård vecka, lär nog bli mycket att göra framöver.

Snön har börjat smälta av ordentligt. Det är blött och slaskigt överallt. Gillar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0