Bullar.

Igår var jag och Malin hos Marica och bakade kanelbullar :D Synnerligen trevlig kväll, och gott blev det ! Vi är duktiga allt. :) Köket såg ut som Jerusalems förstörelse sen men men, det får man räkna med. Kul hade vi i alla fall. Sen kollade vi på film och provsmakade en och annan av bullarna. Så jävla mätt blev jag. Haha XD

Idag har jag förberett en del inför seminariet i bilddiagnostik på tisdag, men har en del kvar att läsa på. Röntgen är inte det lättaste alltså :O

Ska nog till Malin ikväll och se första deltävlingen i Melodifestivalen. :)

 Man tar vad man har...  

Kommentarer
Postat av: Dackarna-vinner-SMguld-2010-Tobbe

Skicka ner lite bullar till mig om det blev några över?:) Förresten Jerusalems förstörelse, hmm? den var ny! xd

2010-02-08 @ 09:02:11
Postat av: Malin

Ahhhhh Tobias ditt mög! :D <3 Jag bara, vem är det här ? Sen fattade jag så klart ;) Har frysen full, kom på fika ! :D Mamma brukar säga Jerusalems förstörelse (A)

2010-02-08 @ 20:18:09
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0