Well, I guess I'm ready.

Jag har lagt ner tentaplugget för flera timmar sedan.
För det gick liksom inte mer.
Tror inte det hade gått in mer i alla fall, jag har kommit till det här stadiet nu att ju mer jag läser, desto mer främmande känns det. Vilket inte är bra, så därför fick det vara stopp innan och nu får det gå som det går. Jag anser mig väl förberedd och är rätt lugn som vanligt. Grrr. Längtar tills i morn när jag får åka hem och hoppas verkligen tentan har gått bra då!

Nu sitter jag här och äter schnitzel, broccoli, ris och currysås och känner mig, trots tentan i morgon, rätt tillfreds med tillvaron. Jag menar, jag har egentligen inte mycket o klaga över i mitt liv just nu. Jag har precis alldeles snart gått halva utbildningen här i Skara, vilket betyder att jag är halvvägs klar med att uppfylla en av mitt livs största drömmar. Jag har så sjukt bra vänner här i Skara och jag trivs himla bra. Och jag har mina gamla vänner och min familj hemma och sist men absolut inte minst, där finns du, dig som jag tycker allra mest om <3

Så. Jag har fan ett fantastiskt liv, trots att det är lite mycket att göra ibland och  trots att jag ibland bara vill bort från Skara, bort från plugget. För jag vet att det här slitet kommer ge resultat en dag framöver när jag är klar :D

Har packat min stora resväska med grejer, har lite småsaker kvar att packa ner i morgon, sedan är den helt full. Känns bra när allting precis går ner, som att det vore uträknat från början. Hoppas det går bra att få med den hem också... :P

Hmm... Borde ta och städa lite innan man lämnar stället i nära 3 veckor. Sedan får det nog bli sängen så att man är utvilad till morgondagen. Hujedamej, hur ska det gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0