Spontanmys <3

Jag trodde att hela denna helgen skulle vara vigd åt tentaplugg. Men så blev det inte, för igår kväll kom <3 hit och spoilerade mina pluggplaner. Inte mig emot ;) Blev väldigt glad över ett spontanbesök :D Vi var i Skövde och såg den nya Harry Potter - filmen, väldigt bra :)

Nu är jag ensam igen och har faktiskt pluggat lite grann i eftermiddags, men motivationen är inte så stor. Är nog fan lite skoltrött, terminen har varit tuff. 10 dagar kvar till tentan och sen hem i ett par veckor. :)

Jag tillhör tydligen dem som aldrig skriver fult. Det är iaf vad mina vänner här i Skara säger. Trots detta måste jag faktiskt renskriva ibland, när det står grejer på snedden i marginalerna. Det är många djurslag att hålla reda på nu till nästa tenta, så det kan vara bra med passande symboler till anteckningarna så man vet vad det handlar om. Både ord och bild, kanske det fäster extra bra? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0