Granen. Står så grön o grann. I stugan.

XD

Julhelgen är över, har varit så skönt med några dagar utan att behöva tänka på plugget. Var inne hos mina kusiner och firade julafton, trevligt :) Fick bra och användbara saker i julklapp familj, vänner och pojkvän.
I lördags festade vi i Myresjö först, sedan for vi till Växjö, men kom inte in på rätt krog :( Så det vart inte mycket med det besöket utan vi for hem rätt kvickt. Surt.
Var på mellandagsrean i stan i söndags med <3 och vänner, men hittade ingenting då. Åt mat på thailändsk restaurang också, så gott! :)
Igår var jag hemma hos <3 och vi tog det väldigt lugnt; spelade tv-spel och slappade mest hela dagen. Haha.
Och idag har jag varit hos moster och fikat och sedan träffat Charlotte i stan och gått på rean, hittade lite kläder då :)

I morn blir det nog Växjö med Elin, ska bli kul :)

Måste dock snart ta itu med min statistik. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0