Tillbaks i skolbänken :)

Första dagen avklarad, körde igång med föreläsning på en gång men det var inte så hårt. Haha. Men trött är jag iaf.
Har kollat på nollningen under eftermiddagen, kul att se de nya studenterna utsättas för diverse roligheter :P

Jag har plockat upp alla saker i mitt studentrum, det är bara en sak som inte är bra och det är att elementet inte fungerar! Så det är ganska kallt här :/ Men får ringa till dem och be dem fixa det. Jag som fryser ofta behöver värmen i rummet här.


Kommentarer
Postat av: Robin

Du kan anställa mig som element :)

2010-08-31 @ 04:59:47
Postat av: Malin

Haha lätt <3

2010-08-31 @ 14:26:44
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0