Stockholmsweekend :)

Det regnar ute. Som vanligt. :/

Har iaf varit i Stockholm i helgen och träffat Malin och Sandra P, med deras respektive, haha :D Mycket roligt återseende på centralen :D Jag åkte tunnelbana för första gången i livet, samt båt till Djurgården. :D Och vi har varit på Skansen. Tyvärr började det ösa ner regn så fort man kom dit, men vi köpte regnponchos och hade på oss, helt oumbärliga i det vädret! Man kanske inte var så snygg men vi var iaf torra. Förutom om fötterna då :/ Regnet tilltog allt mer hela tiden med, men till slut vart man ju immun nästan xD :D På kvällen sen följde jag med Malin hem och sov över där, och sen på söndagen hade vi en slapp dag, med lite våffelätning, promenad och vistelse i Strängnäs. Var inne i domkyrkan bland annat, sjukt stor! :O Jag vart mycket nöjd med det besöket. :)

Idag har jag börjat ta tag i saker och ting. Har ringt på en lägenhet i Skara som de skulle ha visning på i morgon, hoppas personen som ska kolla säger nej... Hehe :)

Ska vara hundvakt åt mina kusiners hund i Vetlanda från ikväll tills i morgon eller på onsdag. Det blir nog bra det.

Sötingarna här nedan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0