Ser bra ut.

Boendeletandet i Skara igår gick bra tycker  jag. Tvåan var verkligen jättefin, men alldeles för stor för en person och ännu dyrare än jag trodde, så den avsa jag mig.
Däremot var studentboendet riktigt fint och fräscht, helt nybyggt. Och större än där jag bodde innan, så det lutar åt att det blir där jag hamnar. Ska höra av mig till dom på måndag igen.

Jag har gått och blivit förkyld så in i helvete :/ Huvudet är så tungt, men hoppas det vänder snabbt.

Kanske det blir bio i Växjö ikväll, hoppas det :D Måste umgås med <3 så mycket som möjligt nu när jag åker till Skara om drygt en vecka. Herregud, är det redan dags?

Kommentarer
Postat av: Malin Ranbäck

yo! va kul att d fanns ett studentrum iaf. hur stort va d då? kostnad? vart ligger d? när får du flytta in? haha, ja vill veta allt! :)



puss

2010-08-21 @ 14:43:54
Postat av: Malin

Haha :P Det var 25 kv, med eget badrum på rummet. Så behöver bara dela kök denna gången :p Kostar 3000 kr/mån, lite billigare än innan med då. Det ligger jämte Enjoy, närmare dig! ;) Haha det är omgående inflytt, blir nog att jag åker till Skara på lördag :)

2010-08-23 @ 10:14:18
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0