How to express yourself when the voice is gone.

Jag är fortfarande förkyld, men på bättringsvägen. Huvudvärk och hosta sitter i, men det går mot det bättre :)
Igår hade jag typ ingen röst alls, fick övergå till att viska under kvällen, något som <3 tyckte var riktigt roande. Retas är kul eller hur babe? ;) Haha. Tur att jag har sånt tålamod :P

Idag har jag ringt till hyresvärden för studentboendet i Skara och bett dem skicka kontraktet till mig. Rösten bar nästan. XD Haha. Harklade mig som fan innan XD Det blir nog att flytta dit på lördag, så jag har fyra dagars frihet kvar här hemma. Hujedamig.


Kommentarer
Postat av: Robin

Haha de e kul att reta dig baby :P

2010-08-23 @ 17:58:45
Postat av: Ardente

Hej Malin! Jag svarade på min blogg också, men jag tänkte att här kan man ju också skriva ^^



Har ett tillfälligt 3G modem atm, så lite kontakt med omvärlden har jag och nu kunde jag kolla min blogg igen. Jag flyttade in i lördags (21:a) så vilken lördag flyttar du in? Nästkommande då eller?

2010-08-23 @ 20:45:04
URL: http://vagentillskara.blogg.se/
Postat av: Malin

Det blir antingen på lördag eller söndag. Hamnar ju i studentrum så det behövs bara en vända med mina grejer, och med kort varsel :)

2010-08-23 @ 20:46:40
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0