En liten filmgenomgång.

Jag är, enligt min kompis Elin, helt efter när det gäller vissa filmer som man borde ha sett men inte har sett. Och ändå har jag levt i samma civiliserade samhälle som henne hela livet, så vad är felet liksom? xD Jag har väl bara haft annat att göra, vilket i och för sig är bra, får då kan jag påstå att jag inte suttit lika rastlös framför tvn som hon har gjort. Eller, så har jag bara sett andra filmer. :P

Jag vill se

1. The Eye
2. Karate Kid
3. Pearl Harbour (Gud hjälpe mig, jag skäms över att inte ha sett den)
4. Gladiator (hur illa är inte det här)
5. Saw 6
6. Wolfman
7. Eclipse
8. Ciao Bella (xD)

+ en massa andra jag inte kommer på just nu.

Se inte skräckfilmen Creep! Det är lugnt den värsta filmjävel jag sett. Har aldrig vart så uppskrämd av en film nånsin. Och vidrig är den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0