Det brast.

Det blev inget med lägenheten jag skulle kolla på. Hyresvärden ringde igår kväll och sa att han hyrt ut den till en annan, fast jag var först i kön. Så himla lack vart jag.

Men. Nya tag nu. Är på väg till Skara i alla fall för att titta på en tvåa (blir nog för stort för mig, och för dyrt absolut, men iaf) och ett studentboende (verkar faktiskt mer lockande, gick bara fint att bo så första året). Men jag får se hur det ser ut. Hoppas i alla fall på att hitta något snart. Det är så himla ont om mindre lägenheter. Allt som finns är tvåor och uppåt, och bor man helt själv som jag och inte har mycket grejer, så passar det bättre med nåt mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0