Bär det denna gången?

På fredag ska jag till Skara och kolla på en lägenhet. Hoppas att jag gillar den för nu börjar det verkligen dra ihop sig till skolstart igen, och det är mycket kvar att fixa med boendet. Det låter bra nu iaf men vi får se, ska avlämna rapport när jag varit där och kollat på fredag.

Schemat för kommande läsår har kommit ut, ser jäkla tufft ut alltså, men det ska bli kul! Börjar dock med etologi, alltså, det har aldrig riktigt fallit mig i smaken. Ett medelämne helt enkelt, men hoppas att det blir intressanta föreläsningar. Har slängt ett getöga på kurslitteratursförslagen till kursen, flera sidor lång! Gav upp. Kommer nog att vara ekonomisk och inte köpa några böcker till att börja med och sedan se om det behövs några. Går ju alltid tjuvkolla i biblioteket på dem innan, de flesta böckerna brukar ju finnas där. Jag känner inte för att köpa en dyr, tråkig bok i ett ämne som jag ändå inte är speciellt intresserad av... Ja ja. Det blir säkert bra :D

Ska bli kul att träffa de nya ettorna också! Inte för att jag ska vara fadder, men man kan ju vara med på insparken i alla fall och se vad det är för ena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0