Ut-ut i Skara.

Igår var jag och tjejerna ute på krogen i Skara. Det var inte mycket folk alls, precis som vanligt. Suck. Men vi gjorde kul av det i alla fall, och ensamma på dansgolvet gjorde vi kvällen till våran egen ;) Man får bjuda en del på sig själv när det inte är andra där och gör det. Hehe. Men verkligen kul :D Mina fötter värkte dock, hade högklackat på en utekväll för första gången nånsin! Det kändes vill jag lova. Inte mina skor heller, och lite för små. Hmm ;)

Har gjort klart PBL, så nu är det lugnt några dagar tror jag :)

Vi pratade om att gå till badhuset och bada i morgon, hoppas det :D


16.38.
Ibland saknar jag dig. Det är störande.
Önskar jag kunde stänga av men det går inte.
Det blir ju bara värre när jag tänker på det, självplågeri på högsta nivå.
För att inte tala om hur bilder tar fram känslor. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0