Så jävla förbannad.

Nu jävlar.
Ikväll fick jag klarhet i hur det blir med det gamla, det som har varit. Och det var jag som fick ta tag i saken. Men svaren var inte tillfredställande, även om jag förväntat mig ett negativt besked. Men inte på det jävla viset! Blir så arg så tårarna rinner nästan. Riktigt patetiskt.
Samtidigt verkar det nya och påbörjade gå åt helvete också eftersom responsen är lika med noll och jag verkligen inte får ett skit tillbaka, fast du vet förutsättningarna. Vilken fantastisk jävla kväll. Det kan inte bli mycket värre just nu. På detta byggs en massa plugg i skolan och mitt underbara liv är komplett, just nu ikväll. HELVETE.
Så mycket negativt på en kväll är galet fan!
Känner mig så jäkla maktlös och osynlig.
Den ilska och besvikelse jag bär på nu är svår att greppa.
Helt jävla sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0