Påsklovets sista dagar.

I morgon ska jag fan tillbaka till Skara.
Och jag känner att jag inte vill : o
Har varit hemma och haft det så skönt så jag känner inte lust att åka tillbaka...

Samtidigt vet jag att det bara är 4 veckor kvar i Skara (herregud) tills jag ska hem igen och då vara hemma i nästan fyra månader. Första året är snart avklarat, det känns som tiden flygit förbi.

Igår var vi på Elmia i Jönköping. Det var packat med folk och fordon, varmt och jäkligt och jag var halvt berusad och  hade ont i huvudet och var trött i hela kroppen. Förutom detta, så var det bra. ;)

Jag har umgåtts mycket med Elin på lovet, kollat på film med kompisar och annat löst folk flera gånger XD <3
Blir nog film ikväll med, det ska bli kul tror jag. Spela kort och fuska igen kanske? XD

Känner mig rätt sliten fan.
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0