Leaving the place!

Idag blir det nog till att lämna mitt studentrum på Järnvägsgatan 11. Sista dagen är egentligen i morgon, men jag känner mig klar här.
Kommer kännas konstigt.
Så mycket som det här rummet har sett och hört.
Så mycket känslor som har florerat här. Senaste tiden mycket nedstämdhet och ledsna saker, men för övrigt, mycket glädje med. Jag har gillat det här stället.
Sista veckan ska jag bo hos en kompis i hennes lägenhet.
Sen blir det ju hem nästa fredag!

Problemet nu är att... Jag har massa grejer att bära på.
Men verkar som två kompisar ställer upp och hjälper till :D

Kommande problem är då hur jag ska klara  av att bära allt själv nästa vecka. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0