Kalas! :P

Igår hade jag verkligen en sjukt kul dag :D

Började med att gå till Malin på morgonen, eller ja, vi träffades utanför systemet för att inhandla dricka till kvällens bravader, sedan hem till Malin för att förbereda för hennes 20-årskalas/fest/party. ;) Vi pimpade lägenheten och jag bakade pannkakstårta, vi gjorde bål och fixade med lite allt möjligt, det var kul :D Efter ett par timmar kände vi oss färdiga med det och tog en promenad till ATG Hästsjukhuset och kollade läget där, det var öppet hus. Sen hem och fixa för kvällen!

Såg på hockeyn på eftermiddagen och HV vann, vilket betydde SM-GULD!! :D Skrek rätt ut i mitt numera väldigt tomma studentrum och det ekade därmed värre än nånsin, folk i huset kan inte ha undgått att höra det XD

Tillbaks till Malin runt sju (missade GP-premiären i speedway igår med, men Jason vann iaf! Hampel tvåa och Kolodziej fyra, inte illa att ha alla Vetlanda-förarna i finalen!). Välkomstbålen var riktigt god ;) Och kiwin flöt äntligen XD Haha. Sen kalasade vi på pannkakstårta (som var sjukt god), kladdkaka och glass, kex, vindruvor, ost, chips, godis och ostbågar. Mätt, jo tack! :P Allt eftersom kvällen flöt på blev vi alla flummigare och vingligare under inflytande av alkohol, men så kul vi hade ! Spelade Våghals (sanning eller konsekvens) senare på kvällen, så himla kul! Och ville man inte göra nåt var det straffshot som gällde XD (Har massa kort från denna tiden på kvällen men de är mycket suddiga en del, vad nu det kan bero på...)
Sedan nån gång efter tolv bestämde vi oss för att gå ut och göra stan. Haha nae. Men gick till Blanco Bar där det skulle vara rockkväll, vart dock inte mycket folk men vi roade oss i alla fall, ohh skoj!
Strax innan två drog vi därifrån och skiljdes åt för att gå hem till var och en. Så jag kom i säng efter två nån gång, slog sönder min enda lilla fickspegel i natt med när jag kom hem, fy fan XD

Idag sov jag till tolv, satte klockan på det ^^ ;)

Bilder från gårdagen nedan! (Har tagit dom minst suddiga xD)
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0